Presentació del llibre "Sempre tindré París", d'Àngel Quintana

Presentació a càrrec de l'autor amb les intervencions del periodista Joan Ventura.

Finalitzat
dijous 4 de maig | 19:00 h

Un relat iniciàtic en el món del periodisme i la crítica cinematogràfica. 

Amb la col·laboració de la Llibreria Sureda.

Compartir

Acompanyat d’un amic de tota la vida, i sense gaires francs a la butxaca, l’autor va viure un any a París, que va invertir en la lectura de Balzac i en llargues sessions a la Cinémathèque francesa i en tot de cinemes de la ciutat. Aviat va entendre que només li calia “estar despert davant el que oferiria una ciutat que no trigaria a aparèixer com un laberint inesgotable. Gràcies a les meves pors i indecisions, vaig viure uns quants mesos atrapat dins múltiples ficcions, vaig sentir-me perdut en els mons imaginaris de moltes pel·lícules i novel·les. En lloc de tenir ganes de menjar-me París, vaig tenir ganes de veure-ho tot per poder-ho explicar algun dia. No vaig triomfar però vaig aprendre.”

 

Dijous
04
mai
Gratuït
Finalitzat
Activitats relacionades
Actual
El mar, Blai Bonet
Xerrada literària al voltant d'aquest clàssic de la literatura catalana
dj. 02.07.26 | 19:30 h
Biblioteca
Quadern d'estiu
Un estiu als núvols
Del dj. 04.06.26 al dl. 17.08.26
Biblioteca Julià Cutiller
Biblioteca