Del mercat medieval a la Llagostera dels outlets
Projecció del documental i debat
Arran de l'exposició de Can Caciques "A Maria, la vida des de darrere un taulell", que posava en valor el ric teixit comercial de Llagostera, s'ha elaborat aquest documental amb l'objectiu de recollir i entendre l'evolució del comerç al municipi.
"Del mercat medieval a la Llagostera dels outlets" ofereix una mirada sobre els canvis que ha viscut el poble a través del testimoni i l'opinió de diverses persones. El documental fa un recorregut que va des del mercat municipal, com a espai social i d'abastiment, fins a l'impacte de l'arribada dels outlets, que avui dia tenen un pes destacat en l'economia local.
Una peça audiovisual que convida a reflexionar sobre com canvien els hàbits, els paisatges i la vida quotidiana del nostre poble en l'àmbit del comerç, i s'interessa pels reptes que afronta el sector de cara al futur.