El mètode Grönholm
Grup de Teatre Cassanenc
Director: Marc Ciurana
Intèrprets: Carles Alsina, Àlex van Wijhe/Ferran Marjanedas, Emma Martí, Josep Maria Martí.
Veu en off: Alfons Gómez
Quatre candidats a un càrrec directiu d´una multinacional s´enfronten a la part final del procés de selecció. Hauran de realitzar tot un seguit de proves, gens convencionals, pensades per posar al límit la seva capacitat de treballar en equip.
L´obra mostra com l´ésser humà pot sucumbir a l´ànsia de poder, la cobdícia, la insolidaritat o la mentida, i com pot fer aflorar els seus pitjors instints per tal d´aconseguir tot allò que es proposa. Una comèdia traduïda a una multitud d´idiomes que no deixa indiferent.
El Grup de Teatre Cassanenc (GTC) és un grup de teatre amateur fundat l´any 1950 a Cassà de la Selva (Girona).
La recaptació anirà destinada a l’Associació contra el càncer de Llagostera. Entrades anticipades a Llibreria Sureda i Casino Llagosterenc a partir del 26 de gener.
